過去。現在。將來。

"Sometimes the only way to move forward is to revisit the things in your past that were holding you back. You have to deal with them, head on, no matter how scary they may be. Because one you do, you'll see that you can go further than you ever imagined."

 ~Barry, "The Flash" Season 2 EP17

我媽常說我把心事都藏在心裡。

確實,我常常心存恐懼、自卑,害怕自己做得不夠好,害怕失去,害怕受傷。人生即將有轉變,近日獨個兒時,不自覺的想起過去遇到的人和事,特別是一些失去了的、做錯過的。

雖然哭過痛過,但幸好這一切,讓我成為我。

留言

這個網誌中的熱門文章

最受歡迎的黑色星期五

難關中有你

惡夢與炸雞