北京好味之北京填鴨at great wall

繼日本好味之後,范先生又出新招。

話說明天我要去北京公幹,也是我第一次去北京。同事知道我即將遠去楓葉國,就說如果許可要帶我去長城看看。

范先生說:咦?咁你可以拍《北京好味》﹗喺great wall咬住個北京填鴨,一隻手要拎住枝星島 (我:係青島呀先生﹗),仲要唱黎明既 i i i was born in beijing(點解佢會識架)……然後要拍片俾我睇﹗

er...

又,應該是婚前最後一個trip喇﹗

距離我要起身時間距離唔夠6小時,無乜事找返返出去執行李先喇,哎﹗

留言

這個網誌中的熱門文章

最受歡迎的黑色星期五

難關中有你

惡夢與炸雞