我跟范先生說 I told Mr. Fan

跟范先生說我重新開了一個網誌。

他說,那你可以寫雙語的網誌呀,又可以練英文。呀﹗在裡面寫故事說不定可以出名呀(真的想太多了范先生)。

我一向不願意把太糟糕的一面展露人前,而我的英文其實是佷爛的。對,能跟范先生最後走在一起實在太神奇了﹗

不過,好啦,我間中試下啦﹗哈哈,以示我對范先生的尊重。

I told Mr. Fan that I have opened a blog.

He suggested me to write in bilingual to practice my English. And said, "Hm... Maybe it can make you famous if you write stories there (you always think too much, my Mr. Fan)."

I am the person not willing to show my weakness and my English is actually very bad. Ya... it is amazing that Mr. Fan and I end up be together.

Fine... Let me try sometimes to show my respect to my love. LOL

留言

這個網誌中的熱門文章

最受歡迎的黑色星期五

難關中有你

惡夢與炸雞